marți, 10 septembrie 2013

Suntem o tara de idioti, sau doar ne prefacem?

Nu-mi vine sa-mi cred ochilor atunci cand citesc pe FB ca bunica lui Ionut ar fi vinovata de tragedia in care un copilas de 4 ani a fost mancat de viu de o haita de criminali cu colti. Nu-mi vine sa-mi cred ochilor cand vad cum femei in toata firea o acuza pe biata batrana bolnava de artrita de nenorocirea asta inimaginabila. Nu-mi vine sa cred ca fiarele acelea cu botul murdar de sangele unui semen de-al nostru inca sunt declarate victime ale sistemului, in loc ca familia Anghel sa fie declarata victima sistemului. Nu inteleg nimic din toate astea! Nu-mi vine sa cred ca am ajuns sa scuzam haitele de caini, si nu omul. Sa le gasim animalelor tot felul de scuze, nu cetateanului acestei tari. Noroc ca acum e scris negru pe alb! Iar cei care au astfel de sentimente pentru cainii strazii pot adopta cati doresc.
 Fratilor, suntem o tara de idioti, sau doar ne prefacem????

Niciun comentariu: