sâmbătă, 18 octombrie 2008

ioan neculaie in parlament!!doamne-pazeste!

Un amic mi-a spus azi ca Ioan Neculaie, fostul meu sef de la Roman SA este pe listele de candidati PD-L pentru viitorul Parlament. La auzul acestei vesti mi s-a zburlit piele pe mine si eu chiar stiu de ce. Am lucrat pentru acest om si am facut-o bine, atat cat m-am priceput si cat mi s-a permis. In schimb, am primit dispret, lefuri trunchiate si intarziate, jigniri, zbierete si altele. Nu critic aici pe nimeni si nu vorbesc de rau omul care mi-a dat atat cat sa-mi platesc facturile. Doamne-fereste. Insa nu pot sa nu ma ingrijorez la gandul ca Neculaie chiar va ajunge n Parlament! Chiar nu pot!!!

Un comentariu:

Ovidiu Eftimie spunea...

Mai redu din poza aia că se lăbărţează blogul pe două ecrane.

Altfel urmăm bafta